12 juli,

igår börja dagen med att ja åkte till linnea för jag hon emma alle carro skulle äta på halvars, men när dom kom efter 100 år så var vädret de sämsta ever, åska blixtra och regna as hell! så vi tog skydd ute och tralal.. sen senare på kvällen var jag inte direkt på topp men vi skulle endå på utebion vilket ja absolut inte hade någon lust till och de skulle ju inte gjort nåt om vi missade det för var sämsta ever som förväntat.. eller ja de va väl lite kul att träffa vissa folk blev ju lite garvvvvv, sen sov jag hos heidi ivarjefall, lagade soppa & macka, gott var de men brände mig på tungan ajaj.. gör ont i dag med, vaknade vid 1 utav heidis mobil guuuuud så trött ja var.. iallafall tvinga heidi sätta på en film, girls just wanna have fun. ohhh fick rysningar (L) vet inte va ja ska göra idag ingen är hemma, marcus är på badet och jag sitter här själv kul or not .. JAJAAA.


  


 

flagnar som en jävla orm gör ja också fett äckligt & framför allt FUUUUUULT


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0