10 juli,

igår fanns de verkligen ingenting att göra så emma sa att hon ville sola, & ja var på.. helt sjukt längesen ja var där inne (sol&motion) de kändes konstigt :D haha. efter de tog ja bussen till ektorp & emma åkte moped men kom endå samtidigt trorja :) .. satt hemma hos linnea, sen kom heidi efter jobbet on mcdonalds ;) sen kom carro, så gick vi till pizzan och åt tjock som jag är .. sen gick vi tillbaks till linnea dom andra drog jag&linnea satt och titta på en film som var jättebra men ja skulle ju upp kl 7 idag och var tvungen att duscha så skulle ta halv 10 bussen. så hade ja tittat fel på den med 2 minuter så ja gick hem och fan va skönt de var , inte gått på länge asså :D hahha jaaa och idag ville jag bara döööö orka inte gå upp.. menmen gjorde de iaf och nu har dom skickat vidare "det" till linköping för att se vilken medicin ja verkligen ska ha eftersom de aldrig går BORT & ja får tillbaka de hela jävla tiden! åhhhhh men har iaf fått en medicin nu som ja vet funkar sålänge.. stan med carro carro sara snart, duscha nyss och tralala.. rätt hyffsat väder också men nu gick typ solen imoln.. anyway, puss.

 
look like shit

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm men kolla det ifall att då :) men ´Bf är annars ganska roligt och det rä ganska slappt. Men inte jätteslappt som alla tror. + Så är Haga en väldigt bra skola den kommer jag sakna för trivdes toppen där. :)

2007-07-10 @ 16:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0