What's going on?

Sitter här med min kära vän Alexandra, var förut och köpte pizza med våra likadana skor, jackor & assnygga mösser (or not) .. en aning seg kväll som alltid, man tror man ska göra nånting men ingenting blir som planerat .. ovanligt? nej. men emma carro heidi trorjag kommer hit snart, vi ska gå ut & möta dem. vet inte va vi ska göra &  egentligen vill ja bara va ute i snön, vilket dom andra då inte vill. haha :)

Men imorrn ska jag ivarjefall till Svärtinge, väldigt längesen jag var där sist.. ska hem till Sara och mysa &så med massor. ska faktiskt laga tacos & dricka lite :D får se ifall jag sover där eller ifall jag åker hem med halv1 bussen ..

Nu äre faktiskt så att jag känner mig sjuk också, hoppas det är ngnting som går över. Yes, måste städa också innan dom kommer. Men att, nu ska jag dra mig. take caare



Du lever utan den, men den
väcker din glädje, din sorg, din
ilska, din kärlek, din insida
din själ när den väl hänger där.
Och har du en gång blivit av
med den, ser du fortfarande
motivet på väggen och du
kommer alltid att minnas det.


Ja, det sägs att tiden läker
alla sår. Men när saknaden
öppnar sin dörr, är tiden ett
evigt plåster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0