rock this party

det var väldigt krångligt att hitta dit & de va verkligen tur att vi inte hade åkt buss. åkte & såg att busshållsplatserna tog slut,. och vi var inte framme på lååånga vägar, elr ja från där vi var va det 5-6 km tills närmsta busshållsplats. men de var en mycket lyckad fest med mycket kul & glada folk :D skulle egentligen ta 12 bussen hem men när klockan är halv12 så förstår man ju att vi absolut inte kommer att hinna, så vi hade turen att några snälla killar skjutsade hem oss enda till vilbergen :) sen gick jag&heidi hem till heidi, åt & sov och emma&carro hem till emma. & senare idag ska ja på bio med emma&carro :) hejdå



Tycker verkligen att det är jobbigt att det är såhär och att vi försöker se det positiva i det hela (ifall det enns finns någonting) .. fast egentligen tycker jag inte att det är jobbigt att "det är såhär" utan att DU är såhär. du visar inte ens ett jävla tecken & snart tänker jag inte accpetera dethär mer & ta mina ord på allvar för jag menar det verkligen! words don't express your love, you gotta prove it sucker. är trött på dethär nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0