"right or wrong, it's just for fun"

äööä

Jag är ledig idag & vaknade utav att min pappa ringde till mig (jag blev chockad) ,
han tyckte att jag borde gå upp så jag gjorde det.. satt på tvn & datorn sen gick jag
ut till köket där jag gjorde mig TE, två koppar faktiskt! och en macka. efter det så
ringde andrea och sa att hon hade halsfluss, stackars henne :) hon skulle inte
komma till skolan på ca, en vecka? jag kommer sakna henne, (de gör jag redan nu)
Dessutom bytte jag rum igår,  & det blev väl bra :) men de blev inte som planerat
eftersom att jag bytte till marcus rum ist för mammas. men så ärdet.
Nu ska jag göra nånting annat. bye

Var nyss och handlade en ny grej till mitt rum, sen släppte mamma av mig&marcus
vid konsum så köpte jag lösgodis, dip som jag skulle ha morötter till & faktsikt
 solrosfrön (a) haha. för en gångs skull känner jag mig lite nyttig! snart ska
jag fixa lite i rummet & , jag har tråkigt.
----

If I could escape & recreate a place that's my own world
& I could be your favourite girl (forever), Perfectly together
& tell me boy now wouldn't that be sweet? (sweet escape)
If I could be sweet (sorry boy)
I know I've been a real bad girl (I'll try to change)
I didn't mean for you to get hurt (whatsoever)
We can make it better
& tell me boy now wouldn't that be sweet? (sweet escape)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0