over and over again

& ett flertal gånger upprepas det om&om igen och jag kan inte riktigt förstå hur man orkar eller enns har nån lust att ödsla energi på att lägga sig i andras liv & andras val på så sätt som du gör? gjort är gjort, acceptera.. move on. det har ingenting med dig att göra så varför bryr du dig enns? lämna över allt dedär till den som egentligen ska bry sig istället om du nu tycker det är så nödvändigt..


& sen så är det så att jag är sjuk, igen(!) men på riktigt denhär gången
och senså hoppas jag att jag snart blir frisk. ( jag saknar ida som jag egentligen
skulle ha träffat imorn) har massa prov nu också.. måste plugga, men det är inte
direkt min bästa sida! får se vad som händer..



Vi begår misstag för att inte göra om dem.
Vi är otrogna för att sätta kärleken på prov.
Vi bryter mot regler för att veta vart gränsen går.
Vi ljuger för att inse att sanningen varar längre
Vi glömmer för att påminnas. 
Vi grälar tills vi försonas.
.. Helt plötsligt verkar allting ha en mening

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0