mitt allt

minälskling

Bara för att jag älskar dig så mycket!
Du har varit både a och ö för mig, början och slut. Du har varit min morgon och min
kväll och allt där emellan. Du har vart den som ständigt kretsat runt i mitt huvud och
den som bestulit min syn så jag bara kunnat se dig. det kommer aldrig vara någon
annan, bara du! Jag vill vara din förevigt..



Förövrigt hade jag & ida hade mycket trevligt igår ...
som vanligt blir hon trött på direkten, efter vi sätt på våra filmer "gustav 2" &
"meet the fockers" så var hon väldigt besämd  över att hon skulle sova.
SYND att jag inte gick med på det då, jag tände lampan, satt på musik &
hoppade på henne :) men tillslut lät jag henne sova.. då pratade jag med mattias i telefonen.
imorse var det därimot jag som var trött, hon var tjatig & envis som vanligt..
efter ett tag kunde jag inte sova mer så jag vaknade .. vi låg i sängen ett tag sen
gick vi upp och åt frukost . sen kom mattias hit & hmja ingenting mer hände.
imorrn ska jag på stan.. med Ida, haha :) i love my best friend!

nu har jag precis tagit imot ungefär 1000 låtar utav ida bergman,
hon är liksom min sådära .. speciella låtskickare elr vad man
ska kalla det ;) yäyä .. but that's great! för dem är nämligen jättebra!

jag funderade också på att sova för väldigt längesen, eller hmja kanske
för en timma sen. men som det märks så hamnade jag här istället
men nu ska ja inte skriva nånting mer, bye fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0