it's the simple fact, that u can't handle me

skolan idag ,. ooh det var så otroligt TRÅKIGT
jag saknade andrea, a lot.. (så jag tycker du ska komma till skolan NU,
innan jag dör utav uttråkighet) får väl tacka sara emil & fille lite för att
dom finns dårå så jag visar dem lite uppskattning ivarjefall xd.
Jag fick också (tydligen) veta att ja ska göra mitt NO prov som ja missat
imorrn. WHAT? ja har enns inte tränat. det är katestrof alltså ja har 21
frågor ja måste göra också, ja har gjort 5 utav dem... kommer få va
uppe hela natten. Egentligen har ja spanskaprov imorrn med. men
"tyvärr" kan ja inte gå på den. synd!  eller inte, har endå inte tränat på
den heller. JAG HAR JU INTE TID, hallå? ge mig mera tid istället.
träffade mattias i EN TIMME ivarjefall "wow" saknar han redan en massa!
observera att detär 5 månader mellan oss på lördag. YEJ! i love you.

Nu måste jag plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0