confused

jahopp, då vaknade man klockan halv11 utav att ida ringde och väckte mig,
(två timmar innan hennes buss gick vilket innebär att jag skulle haft 2
och en haltvimme på mig) så, jag ställde klockan på halv12 & gick inte upp
utan "sov" vidare.. sen kom hon hit och så, jag var inte klar för jag hade
absolut ingen aning vad jag skulle ha på mig.. Jag har verkligen inga
kläder! jag blev förbannad. men sen tog jag bara på mig ett par
vanliga jeans och en tröja, thats it sen drog vi ner till stan.. båda två
var väldigt hungriga så vi gick och åt mat .. sen mötte vi alexandra..
sen efter de träffa vi på alex&cotte så vi gick omkring lite med dem och så, trevligt.
jag köpte en sjal & skor dessutom! nu tänker jag inte köpa nånting mer
för det har jag faktiskt inte råd med.. ;/ sen ivarjefall så ringde Emma
mig så mötte jag henne så gick vi och sola.. Ida skulle vänta på mig
med alex men när jag ringer alex så är han på väg hem och säger
att Ida väntar på mig runtomkring vid stadium, så jag går dit och letar
men inte fan ser jag någon ida .. så jag tog spårvagnen hem istället
med en massa skuldkänslor för att jag bara hade åkt. men jag hoppades
att hon var lika smart som mig och hade åkt hem. Och så låg det till,
vi ringde varandra och vi hade missat varann med ca 5 minuter, ( för hon
hade tagit spårvagnen som gick precis när jag var klar ) men sånt kan
hända ibland. haha. & snart så kommer mattias hit, MYS. i love him

nu ska jag titta på tv, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0