15 februari

igår var det såkallade alla hjärtans dag DÅRÅ.. mysigt 8-)
eller så är det så att det känns som vilket dag som hellst, ohja ..

idag ivarjefall var jag i skolan, första dagen den här veckan.
det var otroligt tråkigt! kul att träffa andrea bara som ja saknat,
sara med såklart :) sen äre lite synd att carro är i thailand.
men en positiv sak var väl att jag vart vän med emil iallafall ;D haha
men ivarjefall...till min skola kom då min bästa vän Ida ..
vi gick hem till mig sen efter ett tag ner mot stan , jag köpte nånting
typ en klänning elr ngt sen träffade vi emma&carolinen,
sen så gick jag & ida och sola sen åkte hon hem till sig i svärtinge
och jag till mig dåååårå nu sitter jag här o nördar and so are YOU

& imorn dårå partiiipartii med mina tjejor  malin pz emma carro heidi :)
Hoppas på det bästa! take care, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0