it's not love (but it's still a feeling)


Sitter just nu och diskuterar nyår med Linnea, vem blir nyårskyssen vid 12-slaget? haha känns faktiskt viktigt att veta, vill ju inte bara ta någon i all hast. I värsta fall får vi väl ta varandra ;)

linus&ante var här förut och äntligen har jag sätt billy elliot, nu återstår bara att skriva om den..
OCH ALLT annat jävla skit! fanfanfan. vill inte ens tänka på det.


Imorrn flyttar iallfall linnea till egen lägenhet så ska inviga den trorjag!
Blir självfallet skola också, är på tideeen.


Ska klippa mig hos heidi på måndag
och vill bara klippa av mig allt och köra på kort som på bilden men finns
inte en chans att jag vågar. så blir väl de tråkiga gamla vanliga,
topparna&uppklippt. usch!

image546

Kommentarer
Postat av: J

jag ska bli din nyårskyss baby

2007-12-14 @ 12:19:58
URL: http://Josefiineriksson.blogg.se
Postat av: Malin

kan knappt bärga mig ;)

2007-12-14 @ 15:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0