6 december

Kan ju börja med att säga att min kära ögodel ögonfransböjaren bara fick för sig att gå sönder imorse, vad gjorde jag för fel? pågrund av den kom jag ca 1 timme försent! Men det ska inte hända igen.

Vi buggade idag på gympan och det var ju inte allt för roligt, men Vad ska man säga Robin? Vi var helt klart bäst ! NOT. Slutade skolan så tidigt som vid halv 2 ;) åkte ner till stan för att möta Carro skogh, Hon köpte 2 tröjor och 1 par örhängen All because of me och Jag blev så stolt över henne. Hon åt också en 3a på chicken för första gången men skulle skylla ifrån sig allting på mig. Carro -"Jag kan ju skylla på att jag är med dig" Thanks hun.

Jag köpte som ni kankse förstår en ny ögonfransböjare, + gråa knästrumpor & nåt mer som jag inte kan förklara.. ett klädesplagg ivarjefall! Haha.






..Don't even recognize the ways you hurt me,
it's gonna take a miracle to bring me back and you're the one to blame

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0