5 december

Var inte på världens bästa humör imorse och om jag ska vara ärlig så vet jag inte.
bara allmänt trött på allt&alla. blev iallfall lunch på chicken med Sally eftersom dom
andra envisades med att käka på gú va gott. Hade rast i 2 timmar som alltid på onsdagar.

åkte sedan tillbaka till skolan för att ha 1 lektion

sen mötte jag upp ante på stan, & sedan heidi josefin linus. Blev fika.
& jag köpte mig en tröja!

Linnea dum som hon är kommer ner för att umgås med oss i kankse en halvtimme
för att sedan åka hem igen! But i like her <3

nu är jag trött och vill sova men det är ju nästan alldeles för tidigt så vet att jag kommer sitta här ett bra tag till.
är iallafall för sent för att sätta på ett avsnitt av onetreehill som jag egentligen hade planerat att titta på.

Imorrn blir det till att träffa caroline skogh. min totte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0