3 december


Skolan var som vanligt förutom att de fanns exakt ingenting för mig att göra, och idag var det sjukt tråkigt att bara strosa omkring där eller sitta i datasalen, och eftersom att jag fick Ont i magen (vilket jag redan hade i morse) för att sedan få ont i halsen, till sen huvudet som jag utav nån anledning har haft ont i nästan hela förra veckan, FAST jag nästan aldrig brukar ha det! så övervägde jag att sjukanmäla mig och gå hem.

väl hemma så skulle mammsen iväg och handla med mormor och ja ville följa med,
Inne på citygross ser jag en tant som liknar min farmor väldigt mycket men förstår endå att det inte är hon,
MEN istället så tittar jag åt andra hållet och där står hon, självaste Farmor Liisa i egen hög person! :)

Efter det åkte jag hem så kom ante och josefin.
För tröga! men lite bra trots allt.


Sitter och lägger in en massa bilder från helgen, men de får ja fortsätta med imorgon för jag
måste sova. Sovmorgon imorn måste jag tillägga!

Puss.

image516
att ha en bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0