27 december

Sitter här med pirr i magen utan att veta varför..


kvällen har spenderats hos linnea med carro, som fick mig att köpa en kycklingsallad för 60:- som inte alls var god! haha. tack gumman.

Annars har vi bara gått på stan, köpt 2 legins, shorts, tubklänning till nyår, väska, smink osv.. SÅ jag ska inte handla något mer nu har jag bestämt. inte på länge :)

Nyår snart, börjar få lite smått panik.
För vad finns det för mening om man inte får fira med alla sina vänner?
Jo men vi måste fixa dethär och det är snarast!

Imorgon antar jag att det blir stan igen för dom andra pratar om att sola och jag antar att ja följer med. träffa carro skogh med? eller det kanske var på lördag. Iallafall..

lagade tacos med sanna heidi linnea carro josse & linus igår hos ante, mys.
sedan sov josefin här..


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0