23 december

Hur kul är det att man har 0 julkänsla när självaste julafton är imorgon?


Gick ett tag på stan med linus ante & ante,
Fick ett armband utav linus i julklapp <3


Efter det gick jag hem till linnea,
gick till konsum och köpte vitlöksbröd + chips. Det är inte bra!



För första året på länge ska vi vara  hemma och fira jul så jag är helnöjd!
typ..

kan säga att vi hittat (eller mamma) carros kamera! visste väl att den inte var borta.
& imorgon så får jag min nya rosa.


It's been the longest winter without you
I didn't know where to turn to
See somehow I can't forget you
After all that we've been through

Kommentarer
Postat av: T`

Hoppas du får en kanonbra julafton iallafall trots det gröna på marken vi har xD :P

2007-12-24 @ 13:41:35
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0