19 december

Självklart var jag upp med tuppen och kom i TID idag, satt i klassrummet innan matteläraren ens hade kommit! värt att hurra för.


Det enda som hände denna dag var julmys, fika, sång, lekar osv. Gick till vezuvio men dom orkade inte ens hälften, vad är det här? Ok visst vi hade tjockat i oss lussebullar, pepparkakor, godis, chokladbollar osv.

Efter det fick man gå hem om man var klar med allt, vilket jag inte är
så jag & sally satte oss i datasalen och plugga enda från 1 - 3
amazing ?  yää

nu ska jag till ante & linus så ska vi på stan och hitta den sista julklappen till my lovely brother (L) möter också upp linnea och ska sedan gå hem till henne.

   
    

Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0