18 december

Skööön skoldag, började med engelska.. Fick ett häfte med jul-låtar på engelska som vi skulle sjunga med till? gick ju bra! Var ju bara en sak som hördes, vår lärare - förjävligt. & vissa utav våra ljuva stämmor ;) jag&nina klämde i rejält där på slutet iallafall.

Efter det hade vi musik - så ska det låta. mitt lag (spångan ida baha hanna)
ledde stort! helt sjukt. haha! men sen så blev det oavgjort. Avslutade dagen med datakunskapsprov. Var inte allt för många som var där, för dem som var klara fick gå hem. jag hoppas det gick bra iallafall.


När jag kom hem så väntade Ida här hemma tillsammans med min bror så var bara att åka ner till stan och köpa en "massa" julklappar. efter det gick ja hem till Linnea, ÄNTLIGEN! ;) där sanna alle carro också var. färgade håret osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0