17 december

Fredags: Festa med andrea heidi emma m.fl hemma hos jeppe :) dög helt klart.



Lördags: följde med linn för att Titta på musikvideo-inspelningen som Adam jimmy gonzalo mendez skulle  spela in. + Carro maya emma m.m var där i  6 timmar och fick vara med en hel del så var sjukt trött efteråt.

 

Carro linnea alle följde med hem till mig.
vid 11 gick jag till Josse, dem andra gick till linnea och sov i hennes nya lägenhet som ja fortfarande inte har varit och tittat på. fy för mig. Iallafall, jag och josse gick och köpte läsk&chips och sedan satte vi på en film.

Igår.. kom jag hem vid kankse 4-5.
Vid 11 får jag för mig att sova hos josse igen eftersom hon är ensam hemma och jag skulle till kungsgård / vrinnevi så Passade det ju perfekt. Synd bara att hon inte kom upp i morse den idioten så ja fick gå upp själv!
och hon som "var tvungen att gå på alla lektioner så hon kunde inte missa 1a lektionen för min skull" haha jaja.

Åkte då och mötte heidi vid halv 10. Hon började klippa mig typ på direkten,
Först klippte hon ungefär bara topparna

 men jag tyckte det var alldeles för tråkigt så efter att vi käkat lunch osv (som förövrigt var bortkastade pengar, 70 spänn och det smakade SKIT) så satte jag mig i stolen igen, för att denna gång klippa mig ennu mer..

 SÅ MASSA HÅR KLIPPTE HON AV :( huhu, hur modig är jag inte?


image552

NU är jag korthårig
& allt tack vare heidi. hon var jätteduktig! :)



Efter allting åkte jag till svärtinge för att fira morfar som fyllde år.
synd bara att jag var sjukt trött så gick först och la mig i soffan
men pågrund av allt liv så gick ja in och la mig o mormors säng :)
Sov i 2 timmar tills de var dags att åka hem.

Imorrn ska jag köpa julklappar med världens bästa Ida.

Sorry för långt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Josse

haha ber om ursäkt baby,
duktigt av dig att du kom upp!

2007-12-18 @ 22:59:46
URL: http://josefiineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0