heidis födelsedag..

   
   

http://maalinjp.bilddagboken.se/

dagen började inte så bra när de blev tjaffs och därefter huvudverk för min del. såndär jobbig som inte går över om man inte gråter, men om man inte kan gråta vad gör man då? så aa, jag var inte på humör och kände att de borde gå över innan jag åker till heidi så jag väntade lite.. men när ja väl kom dit så blev allt bra. började med att äta pizza. sen kom emma som hade fått cyklat 1 mil, med presenterna.. haha :) vi är för bäst. sen började väl drickandet och vissa fick väl lite för mkt utav de goda, .. host, elina :D HAHA nae ja tyckte synd om henne verkligen. jag hade iallafall jättekul. fick vissa garvatacker där ja knappt kunde andas för ja garva/skrek så mycke.. hoppas du fick en bra födelsedag heidihoe även fastän den såklart kunde vart bättre.. me loves you all

Kommentarer
Postat av: ..

1 min ? xD

2007-08-01 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0