HAHA, p-piller (n)

har kommit på att mina p-piller är otroligt jobbiga, har ett alarm som ringer varje dag 20.57, för att ja ska typ hinna ta dom klockan 9 mm visst. varje gång alarmet ringer blir ja irriterad och stänger av det, skiter i p-pillrerna och fortsätter med det jag höll på med. så jag tar det alltså inte, det dumma är bara de att ja tappar bort kartorna som jag håller på att käkar, så ja får börja på en ny, så nån mens får ja inte heller eftersom den gamla kartan är borta så kan ja inte titta när ja skulle haft mens. plus att ja inte har satt på nån remsa över vilken dag ja ska ta pillret, så tillslut vet ja ju inte hur många ja missat & hur många ja måste käka ikapp.. haha aja, p-piller in my ass anyway!

bara de jag ville säga ;)


Kommentarer
Postat av: n

haha smart malin.. men man behöver inte vara så noga med tiden ju .. jag brukar ta de någon gång mellan 18-24 xD haha.. du kan ju inte ha sex om du slarvar med dom, då skyddar dom ju inte .. oj jag låter som din mamma nu, haha

2007-08-02 @ 23:26:34
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0