för det är ingen vanlig dag,

för det är marcus födelsedag hurra hurra hurra (min lillebror) + carro skogh, happy birthday tooo u .

kan inte förstå, det passar inte ihop.. han är ju så liten liksom, men endå tonåring - 13 år. nae ja kommer nog aldrig förstå det, han kommer alltid förbli min lilla bebis i mina ögon.




igår satt jag hos grannarna hela kvällen framtill halv2, eller det gjorde hela min familj. prata om allt & inget, var så nära på att börja gråta flera ggr. jag hatar det. blev också hur sur som helst. det finns vissa saker man inte vill höra så är det bara. men förövrigt så var det kul, det är det alltid.


 & jag vet att jag är jävligt känslig och bryr mig alldeles för mycket om allt och alla men det ä sån jag är!


image312

jag älskar dig,
du får aldrig försvinna.


:'(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fina ni är, älskar er!

2007-08-04 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0