det jag levde för

Vi svor på att alltid vara vänner men va hände?
Vi förlorade varann, men du är alltid min ängel.
det är otroligt, hur det kunde bli så fel.
& de finns inget "vi" längre, så det fattas en del.
Utanpå ett leende men inuti ett hål,
Att vara utan dig är det som skapar djupa sår
lever med tanken om att livet är hårt.
Försöker & de går men det är jävligt svårt.
Alla gånger som vi skrattat åt varann,
Alla gånger som vi hållt varann i hand.
Alla gånger som du sagt att du älska mig..

Tänker på dig varje dag, vill bara ha dig här,
Jag trodde inte ens, att man kunde bli så kär.
Du var mitt allt, det jag levde för varenda dag,
och utan dig brevid mig så känns ingenting bra

Kommentarer
Postat av: threes`

Jaa emn det rä samma här faktiskt. men ahhjaa,
glöm inte bort bloggen bara så blir jag gladens :DD:

2007-08-16 @ 18:27:16
URL: http://ainariel.blogg.se
Postat av: natta

vad behövde man för poäng för att komma in på samhäll media? eller .. vad hade för betyg?

2007-08-17 @ 13:13:34
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0