at sara's

det började med att ja & fille åkte ut till sara vid 8 tiden, där var redan en massa folk, var igång att grilla & laga annat mat så kom perfekt ;) haha.. sen satte dom igång vattenpipan&dricka .. humöret låg på topp enda tills en sak råka komma ut fastän de inte skulle,

(kankse var det bra - för det är egentligen något man måste prata om, du är min vän.. du har varit min vän i 3 år och jag vet att du om någon INTE förtjänar det efter allt som redan hänt.. jag kan nog inte förstå allvaret, jag är fortfarande chockad.. det är någonting som kommer sitta kvar väldigt länge men jag vet att du klarar det!)

lala pågrund utav den dåliga stämningen så ville folk åka hem osv men den enda som gjorde de var ida, & de va tur att vi var kvar för som vanligt blir de ALLTID KUL eftersom de inte finns nåra roligare människor än er .. (9b2) blev massamassa dans & onyktert som de blev en massa pussar. HAHA garvar borde skämmas..

skulle egentligen sovit där men aeee,
trötta som vi va åkte vi hem runt 2 ..

   
   
image362

love u all

gonna miss u,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0