3 augusti,

både mamma&marcus kom in i mitt rum vid 9 imorse fast ja trodde den var typ 12.. skulle jag med och plocka hallon? nae.. så sov ja vidare, när dom kom hem så var de tylidgen "frukost" ja trodde klockan var två eller nåt men den var bara halv 12 så ja blev jävligt arg för ja var sjukt trött eftersom ja knappt kunde sova nånting inatt..

och vädret då, det känns som om det är höst? liksom, aa.. det är sjukt.

satt och tittade på massa bilder som ja tagit med min mobil i skolan & fan va ja saknar det. ja får tillbaks dendär känslan som ja hade då, jag saknar caroline, & andrea :( och bara allting, det var fan underbart, ruttnaste skolan men man ska inte klaga för den roligaste tiden i mitt liv lär väl ha kommit under dom åren..

iallafall, ska snart duscha så kommer carron hit, längesen ja träffa henne eftersom hon vart i gotland i en vecka, ska till apoteket and so on.. haha (: & ikväll får jag tååååårta (L) den ser så god ut alltså,. haha

   
   
    

ååhhhh jag saknar det som fan :(

image331

Kommentarer
Postat av: Anna

de e lugnt, ville bara att du skulle veta :)

2007-08-03 @ 21:52:23
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0