26 augusti,

ja, igårkväll kom carro skogh hit så gick vi till kungsgatan, hem till sahra.. där sofie också var, tydligen så gick sofie&carro i samma klass fast dom hade inte pratat förr (om jag uppfatta allt rätt) så det var kul, :) sen kom josse, satt där till typ halv 12 då vi skulle gå till admir som hade fest, gick dit och lala var väl trevligt.. sent blev de också.

idag kom heidi och hämtade mig så åkte vi till jysk för hon skulle köpa, hm.. överkast eller vad det heter jag har glömt bort, sånt man lägger över täcket iallafall ;) sen åkte vi hem till henne oså.. vänta på carro&emma, så kom dom så gick vi till vilbergenspizzeria och åt pizza.. sedan hem till heidi igen, alla satte gång med att måla naglarna osv.. haha. sen åkte jahem vid halv 9 eller nåt..


på fredag fyller jag år :D

image372 
image373

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0