25 augusti,

ja kolmården djurpark igår var helt ok . blev uppdelade i grupper osv lala..

på kvällen gick ja hem till andrea där emma josse maya johanna var, drack & hade de allmänt trevligt, cyklade (ja ni hörde rätt, malin CYKLA wohow) till ektorp senare, på vägen mötte jag nåra killar ojoj. dom var väldigt på att göra både de ena&de andra.. haha höll på att garva ihjäl mig, så mötte jag upp sanna&heidi och sen tar sagan slut.

TRÖTT&SEG kan jag lova som vanligt
sjukt varmt äckligt svettigt usch..

ikväll äre fest igen.

  

Kommentarer
Postat av: threes`

Men nu är det så att du blivit utmanad av mig - Ta en titt i min blogg :D:D

2007-08-26 @ 13:56:28
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0