23 augusti,

jaha idag körde vi efter schemat, i både matten&engelskan är vi uppdelade med andra bf:are, ja inte så kul, tkr det är såklart bättre att vi är hela klassen så vi lär känna varann bättre men klart att de kan bli jobbigt att va 32 st i en grupp tralala.. kan också säga att ja redan HATAR min engelskalärare , först garva ja ihjäl mig för hon prata så fult.. brittisk engelska och hon såg så jävla osäker ut, & ja har lärt mig amerikansk, så mig kmr hon inte tycka om för hon kmr tycka att ja inte kan prata bra.. vilket ja inte kan i vanliga fall heller men nu blir de ennu värre.. iallafall.. "fest" sen då.. HAHA nä men tårtkalas eller va dom nu sa, med uppträdanden o sånt, tårtan var ju iallafall god..

sen gick jag hem, heidi kom hit.. men de var inte länge, skulle hämta 2 tröjor så gick vi på en "promenad", eller ja.. gick och satte oss på en bänk..

imorrn dårå, KOLMÅRDENS DJURPARK med klassen + 2:orna, wooooohow ..
nae,  ja tkr inte om det.. för de första hatar jag djurparken det är FETT tråkigt
finns inget roligt kvar att göra.. sen så, aa kom inte på nån mer anledning


sen blir de stan&fika,

pussi.

Kommentarer
Postat av: threes`

Myyys =D
Hoppas du har haft en trevlig dag =)

2007-08-24 @ 21:05:59
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0