22 augusti,

igår, efter första dagen i skolan följde alex med mig hem ett tag sen cykla vi ner till stan, ja mötte mina underbara ungar så satte vi oss och åt&prata om skolan,klasserna,folket osv.. haha sen drog vi till ektorp nåra utav oss och tralala, sen tog ja bussen hem.. hade otur med mig för hade precis missat bussen & missa precis spårvagnen.

idag gick ja upp  TIDIGT, ohh kom nästan försent :( men ja, hade iallafall nåra övningar idag eller va man ska säga så att folket våga börja prata iallafall.. sen skulle alla samlas ute på skolgården hela skolan för att dom skulle ta ngt konstigt foto fatta inte riktigt eller jo.. donken blev det idag, YEEEJ gott var det och tralala.. sen skulle de va "fika" owh verkligen fick en frukt&juice.. sen gick ja hem. tänkte sova är TRÖTT minsann nae nu slutar ja känner att ja börjar yra loss..

image368

jag mådde bra där, jättebra (y)  haha

Kommentarer
Postat av: threes`

HAHA stackars dig på bilden, hoppas du trivs i klassen ^

2007-08-22 @ 20:09:18
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0