2 augusti,

allmänt seg dag, mamma & kevin är bakis, eller "maagsjuk" som hon kallar det, vet inte om ja ska tro på det? haha.. nejdå ofcourse i dooo :) farmor&farfar var förbi här förut och lämna presenter till marcus, egentligen ska han firas imorrn men han kunde inte komma då. & eftersom att allting var så försenat när viskulle till grekland (planet) så hade dom fått 800 kr tillbaka, så jag&marcus fick 200 var, och det behövdes verkligen kan jag lova. haha så im happy now (:
otroligt segt väder har de varit också, bara molnmolnmoln så man blir deprimerad for real.
& eftersom mamma inte mår bra så måste jag fixa med maten, (&kevin) jag gjorde salladen osv..
hah & klockan är redan 8? känns som den är iallafall 5..

nae, det är inte min dag idag
har vart såhär i 3 dagar nu.

Idag lyckades jag iallafall gråta,
posetivt, slippa huvudverken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0