16 augusti,

idag hade jag tänkt att egentligen åka till min pappa, eftersom han sa att ja skulle komma till honom onsd, tors eller fredag.. kommer inte ihåg när jag var där sist, & kmr absolut inte ihåg när ja var där förra gången FRIVILLIGT utan någons födelsedag osv.. oh jobbigt desutom bor ju i sörping. iallafall.. de blir nog inte så, jag har ringt men han svarar inte.. sitter väl i möte som vanligt & jag vill veta i god tid om ja ska dit eller inte så ja kan planera min dag.

för ska träffa fille senare, sedan ska vi ut till svärtinge - till sara..



  

bilder från igår när vi satt hemma hos heidi & spela spel
inte direkt dom snyggaste men fan så härliga, HAHA (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0