12 augusti,

igår var bästa kvällen på länge,

på eftermiddagen kom ida josse sara carro hit, vi lagade tacos osv.. börjar bli ofta nu, haha.. men kommit på att det är väl de lättaste att tillaga liksom ;b ja, iallafall.. efter maten började vi dricka en aning & tralal åkte ner till gamlatorget till 9 då adam jimmy gonzalo m.m. skulle sjunga ohh underbara är dom (L) skrek och hade mig , gjorde säkert bort mig men de är sånt som händer.. gick sedan vidare tappade bort varann & sånt som vanligt typ.

träffade lisa från finspång som var typ ett år sen eller nåt?
tur att ja inte va onykter & hon med annars skulle jag säkert skämmas ;D

alla andra försvann sedan, så de va bara jag&carrototte kvar, bestämde oss för att gå ner till melody club medans nåra andra gick hem till fille.. ställde oss på en scen med en massa emos och dansa loss osv, kunde inte en enda låt hade inte heller hört en enda.. helt plötsligt visslar några på oss och vill att vi ska komma upp i lägenheten, självklart gjorde vi det.. 20-30 åringar men rara endå ;) så satt där i fönstret , skrek &hade mig på sista låten som jag faktiskt kunde ;D det var status.. haha. sen var de fest hos nån granne så vi gick en våning upp var där ett tag & trala mycket trevliga och ja, sånnt.. haha kankse lite för.  sedan ner igen och sen hamnade vi lite varstans, sjuk kväll iallafall men jag hade KUUUUUUL AS HELL.


image347

 http://maalinjp.bilddagboken.se/

där är alla bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0