10 augusti,

igår var jag i stan ett tag på kvällen med linnea carro emma alle sanna m.m, sen sov jag hos Linnea eftersom att jag är själv hemma nu och vågar inte sova själv. haha! senare kommer alla tjejor hit,  carro malin josse sofia emma linnea carro heidi sanna alle & IDA som ja måste få tag på ! :O, men hennes mobil är avstängd och ingen svarar på hemtelefonen så what to do?, ska äta.. dricka, osv :)

imorse blev jag väckte av telefonen kl 11, min pappa ringde..
så vid kvart över 12 skulle vi mätas vid filmstan så bara att börja
traska neråt, dock så regnade det så mina skor fick en helt annan
färg och de bara plaska om dom, kmr säkert behöva kastas för
de är ju bara skit.. att gå 15 min i spöregn är inget att hurra för!
han skjutsade iaf hem mig sen & jag åt blabla.. måste duscha,
städa! ser ut som ett helvete kan ja lova..

image343





 När du inte längre tar min hand
på det sätt du en gång gjort,
och när du vänder bort din blick innan du ens har svarat min

Gav vi oss tid att fundera?
- vad menar du med det?
Mitt hjärta vill mera
- du vill ändå vara fri.
Är det verkligen så att det vi hade aldrig kommer igen?
Får jag aldrig mera vara din vän?
Vem får nu vara din vän?
Vem blir kvar hos dig? Tröstar och håller dig varm?

För det fanns stunder som jag lurat mig att det skulle bli vi två
miljoner sätt jag övertygat dig att stanna kvar.
Jag håller andan nu och hoppas att du ändrar dig,
fast mina vänner skriker nej, nej, nej.
Får ta mig an demonerna i ensamhet,
hur ska jag orka det?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0