1 augusti,

bara en månad kvar tills ja fyller år, 16.. detni ;) haha
& juste, min lillebror fyller år imorrn :D grattisgrattisgrattis

vad ska man säga, träningsverk i stjärten från igår.. vare mkt ja cykla eller? VARE DÄ? satt jag knappt på sadeln överhuvudtaget, gjorde jag det? EEE NAE men endå gör de så FAN ont alltså, fattar inte hur ja lyckades.. haha. heidi&jag tyckte iaf vi skulle bada, så skrev till emma : häng med & bada då.. så kommer ja på att hon inte kan komma in på nåt sätt eftersom hennes moppe är snodd så aa.. men hon skrev iaf att vi kunde komma ut till henne så vi skulle åka dit, men innan stanna vi vid statoil för att köpa nånting att äta, först frukt tänkte vi men sluta med bullar, glass, korv ..  haha. vi lyckas inte så bra med att vara nyttiga heidi x). sen iallafall var vi påväg mot emma tog en jävla tid alltså och ja trodde vi aldrig skulle komma fram och blabla långt åthelvete var vi i bara skog.. men sen när vi kom fram så , ae ja vetinte.. ja tyckte det var underbart iallafall :D hur mysigt som helst. men bada gjorde vi inte. började med att sola ett tag sen gick vi in och gjorde tacos sen sola igen.. sen duschade alla jag vet itne varför, sen vid 7 åkte vi hem igen för ja skulle grilla och det var gott kan ja lova.. haha utebio snart? aee jag är sjukt jävla trött men det är ju den härfilmen ja har sätt fram imot under hela tiden, linas kvällsbok.. men har ioförsej redan sätt den så vet inte. anyway..

   


Thought you should know, i tried my best to let go of you.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0