desutom glömde jag nämna att jag klämde mig sådär i bilbältet alltså där man sätter ner dendär grejen, hade mitt jävla finger imellan och fan va ont det gjorde i 1 sekund trodde jag att ja skulle svimma. & mitt pengarbrist problem är löst nu, ska va barnvakt imorn mellan 12 - 4, lååångt! men ja behöver det. turen har verkligen vart på min sida idag. först hittar ja skorna jag ville ha i storlek 36 (när sanna hade vart och tittat precis innan och då fanns dom inte i den storleken) sen dom andra skorna jag ville ha som skulle kostat 250 kostade bara 150, & eftersom det är "tag 3 betala för 2" så var ja tvungen att hitta några skor som HÖGST kosta 150 för ja kunde verkligen inte lägga ut mer pengar på skor än 400:- nu.. så först tänkte ja ta nåra jävla fula skor & tänkte "whatever, endå gratis" men SEN när ja nästan precis ska betala så hittar jag ett par jättegulliga. oowh :D och sen så är det ett par jättefina shorts som ni alla vet för 98:- kr på h&m, har velat haft sånna länge men aldrig hittat dom. sen helt plötsligt så hänger dom bara där i marinblått (vilket ja ville ha) & i storlek 34 så... även fastän ja inte hade råd så köpte jag dem :D jag är fan jävligt bra. a men nu ska ja inte snacka mer im sorry, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0