9 april,


När du inte är här - så saknar jag en bit, Jag drömmer varje natt om att ha dig här bredvid. Jag kan säga allt det andra, men de visste du väl redan.. Att jag mår som en prinsessa , varje gång vi är tillsammans (Jag drömmer om dig, och all kärlek du sänder) Men de finns inga drömmar som kan skapa samma värme. Och jag kanske inte är perfekt , men jag försöker. Jag vill hålla din hand - jag vill hålla dig varm. I din famn, det är där jag hör hemma. Om du inte vill ha mig nu , tänker jag sitta här och vänta.. Jag vill bara hjälpa dig, bara ge dig tid, Jag vill ge allt jag kan.. och bara stå bredvid. Ger dig tiden, hela livet du & jag. Ger du allt - ger jag mer än så. Mitt hjärta slår för att jag ska kunna fånga dig, Om du ramlar, står jag där och håller uppe dig. Håller din hand, bara för ge dig kärlek. Om du inte vill ha nått mer, är jag nöjd med det du givit. Jag finner inga ord.. Försvinner du? och mitt hjärta bara tystnar. Jag glömmer aldrig, när vi tog varann i hand Och även om det ändrats , är jag ändå samma person med samma drömmar & samma hopp. När jag inte andas mer, har jag givit dig mitt liv. Och jag gör det gång på gång, om allt blir som de blivit. (Jag ger mitt allt, om du bara  kunde älska mig) Jag ger mitt allt , om du kunde må bra med mig. Försöker vara där för dig, jag vill bara ge dig lycka (.. Även om de är med nån annan)

Hold on.. if you feel like letting go
Hold on.. it gets better than you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0