8 april,

igår: kom caroline hit & det var en jävla massa strul och blablabla, men tillslut ( klockan 23.00 ) så hade vi besämt att möta andrea johanna josefin & några killar som skulle visa oss vägen till "festen". så ja, väl där så var det trevligt. var där till halv3 eller nånting om jag minns rätt, sen gick jag&carro hem hit. satt oss i köket och åt en macka sen gick vi och sov :).
idag: vaknade upp vid 1, och sen vid halv3 så åkte vi ner och sola. efter det har jag inte gjort nånting, väntar på att min mamma ska komma hem nångång så hon kan färga mitt hår? om det inte blir för sent. sen nu har ja precis titta på ett avsnitt utav OC och hade tänkt att fortsätta precis nu.
senså tackar jag caroline palmqvist för domhär dagarna, i love you <3



Det har gått en månad, en månad utan dig.
men jag antar att det är så, att jag måste vänja mig.
för du har valt att inte komma tillbaka.

håll mig hårt, eller släpp mig helt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0