7 april,

igår tog jag & carolinen 10 bussen ut till svärtinge, Ida. kom dit halv 11 och jag började på direkten att svulla i mig chips. sen kom carro sara och jennifer och vi satt och prata lite först i hennes kök, sen gick vi & bytte om och började bubbla. jag brändes ihjäl först men de blev sen bättre. jag var kvar längst desutom. fast ida tvinga upp mig tillslut efter att vi suttit och pratat väldigt länge. jaja, vi gick iaf upp & satte oss i deras värmerum/uterum elr vafan de heter då dom andra redan hade börjat röka vattenpipa och sådär. hmja vi packade väl ihop allting och gick in halv 3- 3, konstig nog var jag inte enns trött :) haha. och sen kvart i 10 imorse kom min mormor & hämtade mig och carro så åkte vi hem hit och åt "påskfrukost" .. jag åt en såndär liten korv & en macka, sen gick vi och sooov :) sen nu har hon åkt hem och ikväll blir det nog att umgås med allihopa, och jag har fått jättebra påskgrejer :D HAHA, take care



PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0