5 april,

igår dårå så var ja hemma heeela dagen och sen nångång vid 7 ungefär så kom carro hit oså skulle bestämma vad man skulle ha på sig osåvidare men tillslut blev de mjukiskläder, hon var helgrå & jag helsvart. haha najs. sen skulle vi ta spårvagnen ner till stan men så ringer josse och säger att vi ska gå med henne.. smart som JAG är kommer jag på att vi kan ta spårvagnen en hållplats ist för att gå ( den kom precis alltså ) så vi fick springa typ 2 meter osen gick vi av vid matteusskolan och skulle möta josefin, så gick vi ner till stan mötte upp heidi sen gick vi och köpte godis sen gick vi till mcdonalds där jag&josse åt så väntade vi på sara&carro :) osåja fick sara och carro gå och ta ut biljetterna till "the number 23" och den var jättebra och läskig, haha.
idag är en såndär seg dag precis som igår då man absolut inte vet vad man ska göra. får se om vi kommer på nåt eller helt enkelt skiter i allt xd,



PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0