4 april,

vaknade halv9 utav att nån horunge till granne borrade eller någonting? och jag lovar det hördes i hela lägenheten. så jag gick upp och frågade mamma vafan han höll på med vilket min bror med gjorde men hon sa bara att klockan var halv9 på en vardag så man liksom, fick föra oväsen då eller nånting sånt. men hmja turen var med mig iallafall för han slutade efter ett tag och då somnade jag om till kvart över 12. och lalala jag har inte gjort nånting duschat & sminkat mig och försökt kommit på nånting man kan göra ikväll ochdet lutar åt bio med carro carro & sara sara heidi :) usch det finns verkligen inget att göra nu för tiden, det kan ju inte bli tråkigareeeeeeee men jaja nu måste jag hitta nånting att ha på mig


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0