3 april,

i söndags sov caroline hos mig& alex och sebbe var här på kvällen, måndagen så träffade vi dem igen + en massa andra. & jag firade min kusin. idag kom först min pappa och hämta mig så åkte vi till stan och åt, efter det mötte jag upp alexandra linnea och alla dom, sen kom carro så gick vi iväg och så solade vi & sen åkte ja hem & nu ska jag ut :)


PUSS.


Loving you, like I never have before. and needing you. just to open up that door.
And begging you. might somehow turn the tides. and tell me to I've gotta get his off my mind.
I never thought I'd be speaking these words, I never thought I'd need to say,
another day alone is more than I can take.  I'm on my knees. you're all i'm living for.
and if I never said I'm sorry. well i'm wrong. And then I know that I can't live without you.

jag saknar dig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0