27 april,

igår hade jag nog roligare än ja haft på väldigt länge, först mötte jag ju upp josse&carro, sen kom sara så åt dom sen gickvi till halvars där jennifer malin & becca var, så ja satt där ett tag sen tog jag sara josse carro spårvagnen till folkparken (malin&jenna åkte moppe), mötte gorgi& hans vän så visade dem oss vägen. väl där var armando&alex också. satt där på berget och rökte ett tag sen tog allihopa bussen hem förutom jag&josse som gick och åt pizza (om jag fortsätter såhär kommer jag dö i fettma inom 1 månad), väldigt kul hade vi iallafall hela eftermiddagen/kvällen garvade jag så ja gick ont i magen men värst var nog på pizzerian eller på vägen dit med josefin. haha. så bestämde vi att ja skulle sova där, så promenera hem till mig och hämtade lite grejer, skulle cykla till josse men mina 2 cyklar fungerade tyvärr inte? var ute med hon och så sen vid halv 11-11 gick vi hem till hon (och man kunde fortfarande gå i bara tröja) det var sjukt underbart varmt igår (: gick upp tidigare än nånsin idag! kvart över 7, kommer verkligen inte ihåg när ja gick upp så tidigt sist. hade matte nationella prov, gick inte bra! sen har det inte hänt nånting mer.. & snart ska ja gå ut, faktiskt. desutom är min bok som ja läser just nu jättebra, jag tror den kommer säga mig mycket, faktiskt! haha (: i helgen kommer det bli kul, i guess? ivarjefall. bye


jag tar mig upp igen, det känns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0