26 april,

hade sovmorron idag istället för imorrn eftersom vi ska nationella prov. kom en kvart försent till spanskan vilket jag inte brydde mig om för ja tog god tid på mig och mamma gjorde iordning frukost till mig. väl där så var alla knäpptysta, jag gick bara in och satte mig & fattade ingenting. orkade inte sitta där som ett offer så tänkte precis gå. men då kommer nån fram med ett papper till mig, jaha.. tydligen nationellt prov i spanska? noway! titta igenom det försökte förstå frågorna men inte. så jag gick därifrån. gick istället ut & satt och prata med admir&martin  och allihopa andra.. sen var allting som vanligt, både på so:n & engelskan tittade vi på film & på svenskan fick vi vara ute så inte nånting gjort idag (: riktigt härlig dag förutom att man hela tiden klagar på att de var för varmt. men ja, tvättade nyss håret vilket verkligen behövdes! haha :) så väntar på att mamma ska bli färdig med hamburgarna sen ska ja till stan, josse carro sara jennifer .. sen ska vi till halvars & sedan möta upp gogo & dom vet inte vilka så ska vi röka vattenpipa (: mys. och imorrn äre fredag alltså HELG & jag längtar en massa :) iih. allting känns på topp just nu, det är skönt! i'm happy :) hoppas det håller i sig!


innerst inne kommer det alltid vara du. bara du ingen annan.
vad som än händer kom ihåg det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0