25 april,

kan ju börja med att säga: GRATTIS SARA <3 hon fyller nämligen 16 år idag, wow ;) haha ja.. hade jätteont i magen imorse när jag vaknade så var jag sjukt trött så jag bad om att få gå till skolan efter lunch istället vilket var ok. så klockan 12 kom jag dit vilket var helt onödigt för jag gjorde ingenting på lektionen & på no lektionen hade vi bara 2 korta redovisningar sen fick vi gå hem, & matten var inställd.. för de hade dom jobbat med på EA istället. iallafall, vi slutade vid ca 1.. då gick ja upp till karlshov (gick pga att spårvagnen precis åkte när ja tänkte gå till han) så ja, jag gick x) det var sjuukt jobbigt bara för dendär jävla jobbiga värmen, man mådde ju helt psyk idag. ja gick iaf in i hans klassrum "vart är marcus" för han satt tydligen runt ett hörn? så satt jag där ett tag, för spårvagnen tbx hade jag också precis missat. men sen orka ja inte va där längre så då gick jag hem igen.. hämtade pengar oså sen åkte ja ner till stan, träffa carro och bytte mina svarta skor (som ja tydligen råkat haft sönder) till ett par grå. carro när hon skrev Mitt nummer (hon bytte skorna åt mig) vilket ja inte visste för ja trodde hon skrev hennes eget "ehm ja har glömt bort mitt nummer, malin vad är mitt nummer nu igen? *mördarblick* ee.. aa juste va dum jag är" HAHA. jag fattade ingenting först men aa det ordnade sig. mötte andrea emma zillen ett tag, sen mötte jag upp heidi&carro istället och lala, var iallafall en trevlig dag. nu, eller straxt ska jag duscha (: iihi. juste har fått skoskav igen, satt nyss och gjorde hål på domdär jävla blåsorna desjukt kan ju inte använda några skor för de gör så jävla ont /; YES, det är synd om mig.


image43
 
image44

Sail away with me honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0