23 april,

sjukt trött imorse som vanligt, gick upp kl 8 fastän ja började 20 över .. men jag hann faktiskt fixa iordning mig lite vilket jag aldrig annars brukar göra så kom jag bara 10 min försent :) hade spanska, och har inte vart på den lektionen på aslänge känns de som, jaja fick iaf gå till bibloteket ( vet inte varför ) men vi håller väl på med ngt arbete elr nåt och några redovisade sitt idag? jag vet inte vad dom håller på med faktiskt. sen träna vi till musikcafét och det låter förjävligt (: wowo härligt. sen hade vi lunch sen matte & då vare cpmatten och det var jävligt kul och andrea hade cpryck, blev inte så mkt gjort och förstog inte nånting men jag gjorde iaf en del utav provet .. sen har ja haft ont i magen hela dagen så jag gick hem efter det.. hade tänkt att titta på desiré men NAHE så funkar inte 3:an eller 6:an? seriöst blir jävligt arg på vår grej som fixar kanalerna inte för ja vet vad det är för ngt men varje gång de regnar eller blåser så slutar dom fungera? ;s. jaja, skulle egentligen till stan idag, fika i think men somsagt så mår ja inte så bra. nu vet jag inte vad jag ska göra,

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0