22 april,

mötte upp emma & linnea när jag och alle var påväg till konsum för att köpa groggvirke, men dom väntade hos mig ist för att följa med, josse ringde påvägen tillbaka och sa att dom skulle komma när som hellst, (hon&johanna) jag&alle kom hem till mig igen så börja allihop äta chips som nea&emma köpt .. satt där och bara prata utan nån alls aning om vad klockan var. så helt plötsligt säger alle att klockan är tjugo över 8 ? vilket jag inte kunde tro på, eftersom vi skulle ta spårvagnen om 20 minuter. så då ringde jag josse och sa att dom inte skulle hinna komma för vi va tvugna att dra, men inom 5 minuter så var dom här endå så dom börja dricka medans jag packa min väska och fixa iordning de sista & blandade min dricka. sen var klockan kvart i 9 vilket betydde att vår spårvagn hade redan gått , men vi sprang endå (jag barfota, jag hade JÄVLIGT ont i fötterna sen) & där ser vi tvåan komma så bara att springa ennu mer.. a, vi hann ivarjefall med den. så går vi till södertull tar 116 till lindö & tänker "vad lite folk det är på bussen" men det var helt fel för två hållplatser senare var det sjuukt fullpackat & en jävla liv! och så tyckte jag att bussresan tog en jävla lång tid. väl framme så stog alla bara där och hade ingen aning om vartfan man skulle elr vart man var. men de fixade sig efter ett tag så allihop börja gå på typ ett led ;D. så stog man där i kön & när de va min tur att gå in så fasna skojäveln i nåt jävla galler på marken och fan va arg ja blev så fick ta av mig skon & rycka och ja trodde fan den skulle gå sönder men som tur var överlevde den :) jaaa sen finns de inte mkt mer att säga, mkt lyckad kväll med josse johanna alle emma linnea osv ..
väl hemma somnade jag med kläder och allting på. fastän jag vaknade en massa ggr och tillslut så gick jag upp & tyckte de var ljust ute och tänkte "nu kankse mamma kmr hem" för ja trodde de va en lampa som lyste. så ja gick upp men icke, dom låg redan och sov & klockan var 5 på morgonen. så jag tvätta bort mitt smink och tog ett glas äppeljuice & sedan ett glas med vatten så skulle jag gå och sova igen men då slår ja i ett jävla glas ja ställt på marken så det går sönder och jag fick jätteont i foten :) aja, sen sov jag & idag vaknade ja klockan 1 och vet inte vad jag ska göra, måste nog städas iaf och plocka bort allt jävla glas. ALLT FÖR MIG

PUSS.

   

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahah ooohja!

2007-04-22 @ 15:15:04
Postat av: Johanna

Josse, snygging xD haha

2007-04-22 @ 22:42:46
URL: http://thisismy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0