jaha, började då städa typ vid.. 9 på kvällen? fastän ja sagt hela dagen "jag ska bara städa först jag är snart klar" yä sure, blev klar halv 10. (och det är knappt städat heller) mötte josefin vid haga, var jävligt orolig för att vi skulle missa spårvagnen så ja ringde henne exakt hela tiden för att höra vart hon va. (: men vi hann med den. typ tyvärr? för väl där var det riktigt tråkigt, (i folketspark) så kom josefin med den smarta idén att vi skulle åka därifrån vilket vi gjorde. träffa några filurer sen fick jag skjuts hem, bara ifrån kungsgatan kunde lika gärna gått men endå det var snällt! imorrn, hmja? HAHA får se vad som händer. nu är jag trött och ska straxt gå och lägga mig.

Josefin eriksson, underbar


och nyss när jag så stolt erkände för mig själv att
jag börjar komma upp igen, så kom dendär känslan.
men den låter mig inte falla, det gör inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0