jag kom på en till sak, prisonbreak ikväll, del 22/22 .. kommer jag inte kunna se? jag som hade tvingat mig själv att komma ihåg det ikväll!, det är fan hemskt. håller på att ladda ner det men måste de ta hundra jävla år eller kommer ju inte kunna se det ikväll ivarjefall. nahe då har ja inget att se fram imot idag längre. följde med min bror till konsum iallafall han bjöd mig på en såndär tablettask "Salta katter" som man åt när man var mindre (: aa ivarjefall Jag, höhö. imorrn äre dårå dedär jävla musikcafét (som vi övade till förut) vilket jag skulle göra vad som helst för att slippa? men nae blir nog inte så för ja måste tydligen vara med, jag vågar inte :( tänker på det hela tiden och då mår jag dåligt. HAHA :) vi måste va i skolan från halv10 (jag har sovmorron) till ca 20.00 på kvällen. eller vi har en timme på oss, halv 4 - halv 5 att typ äta och sånt på sen måste vi va tbx. så då blir att åka ner till stan, jävligt fort också för att få i sig nått att äta, DET längtar jag till iallafall :D haha, jag har verkligen tråkigt nu, then u know


ok. min kväll är räddad för nu är det nedladdat (: wie. ska duscha nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0