20 april,

jahopp, dagen idag har varit helt ok. började med redovisningar på morgonen i en timme och jag höll seriöst på att somna, gäspade hela tiden! redovisningarna skulle va ca 5 min per grupp men fan kändes som dom höll på i år medans min & gorgis tog cirka 2 minuter, högst! (Y) sen hade vi slöjd och "jag klarar det om jag fortsätter i denhär takten" typ .. ? hon tänkte ge mig IG varning först men sen såg hon att jag skulle hinna endå. (eller nåt sånt) sen vare lunch, sen gympa. & det var nog de roligaste på hela dagen .. körde lekar vilket helt klart är min favorit! haha. körde "så ska det låta" (aldrig hört talas om den leken förr men den var fan rolig) haha. sen ngn jävla kortlek som va helt meningslöst. efter de fick vi välja själv va vi ville göra, nästan alla i klassen rösta på volleyboll medans jag&carro ville lekar. så ja, dom börja spela volleyboll & vi körde våra lekar "under hökens vingar kom" & "hur mkt är klockan herr lejon" HAHA! sen skulle vi vara lite duktiga så vi kom på ngn jävla egen övning där man tränade magen, vi gjorde alltså situps & kastade ärtpåsar till varann så nu trorjag att han tkr vi är duktiga :D ihi. sen till bilden kom vi ca en halvtimme försent men tänkte att de inte gjorde nåt eftersom att vi endå skulle gå till halvfyra? men när vi väl är där så säger hon efter ett tag när vi fortfarande efter en kvart inte kommit på va vi ska rita "kom igen nu vi slutar om en kvart".. så då skulle vi tydligen sluta vid 3 ist så då fick jag dåligt samvete & gjorde en ASSNYGG teckning ;) haha. sen gick jag hem väntade på att mamma skulle komma hem elr ja .. gick ut och mötte henne på vägen så skjutsa hon mig till stan där ja gick med sanna emma linnea alexandra & carro. köpte 3 par skor, ett par shorts. sen har 180 spänn gått till jävla fester så imorrn när vi köpt drickan kmr ja bara ha 140 kr kvar (Y) wow, grejt till valborg och allt. men ja, efter stan gick vi hem till alexandra, jag linnea emma. Linnea&alle färgade håret & det blev bra. sen så frågade alexandras pappa om vi ville ha skjuts hem vilket vi ville. så nu är jag hemma & sitter fortfarande med jacka på mig men ska nog gå och äta nu & titt på faaaan nu blev de långt. a, imorn äre iaf fest och ja hoppas på det bästa. I NEED IT! & ett grattis till dig som orkade att läsa allting (:

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0