19 april,

jag ville verkligen inte gå upp i morse men var så illa tvungen pågrund utav att de va nationella i matte, & jag kan säga att det inte  gick bra för min del. tydligen så hade jag tänkt fel, eller inte tänkt någonting alls? ja .. jag hade inte tänkt överhuvudtaget utan bara skrivet ett simpelt svar som "det blev högre än det andra". wow duktigt. sen så har caroline hjälp mig att träna på NO provet nästan hela dagen, så nu kom ja precis hem & gjorde dedär provet med dom 5 frågorna på ca 5 minuter. väl ute så var det typ storm? & jag har sagt till fille att ja skulle ringa han efter mitt prov så skulle jag springa med honom. Jag, malin johansson pett ut & springa? går inte ihop sig. får se hur det blir med den saken. antingen kommer jag blåsa bort eller frysa ihjäl av köld. ingen frukost imorse heller hade verkligen ingen aptit överhuvudtaget så jag har gått & vart hungrig hela dagen eftersom det skolan lagar inte enns är värt att kalla för "mat". inte heller kunnat koncentrera mig idag för det enda som kretsar i mitt huvud just nu är du & "varför?". vill inte vara utan dig, behöver jag verkligen det? .. aja, nu måste jag äta.


image39


PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0